Odstąpienie od umowy

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od odebrania paczki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres:

SENSI, Prawocińska 9/5, 55-011 Siechnice, tel. 508096980

Formularz zwrotu

 

 

Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. [USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. 1. pkt 5]

 

 

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów

Poniższa treść to uzupełniony wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r . o prawach konsumenta

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wysłanego na adres SENSI, Prawocińska 9/5, 55-011 Siechnice lub na adres email sklep@e-sensi.pl)
  4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Formularz odstąpienia od umowy
    Adresat: SENSI, Prawocińska 9/5, 55-011 Siechnice
    – Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
    – Data zawarcia umowy lub odbioru:
    – Imię i nazwisko konsumenta:
    – Adres konsumenta:
    – Zwrot pieniędzy na:
    – Podpis konsumenta:
    – Data:
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Skutki odstąpienia od umowy:
    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Proszę odesłać nam rzecz na adres SENSI, Prawocińska 9/5, 55-011 Siechnice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dla zalogowanych

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to możesz zgłosić odstąpienie od umowy przez naszą stronę. Aby to zrobić zaloguj się na swoje konto w sklepie. Wejdź w zakładkę zamówienia. Przy zamówieniu, które chcesz zwrócić kliknij ZWRÓĆ. Następnie zaznacz produkty, które zwracasz oraz podaj numer konta do zwrotu. Kliknij przycisk "Przejdź do podsumowania rezygnacji". Na kolejnej stronie sprawdź poprawność rezygnacji z zakupu i jeżeli wszystko się zgadza, to kliknij przycisk "Wyślij rezygnację".

 

Koszty zwrotu towaru do sklepu

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Kupujący. Koszty zwrotu zależą od wyboru przewoźnika. Konsument ma dowolność w wyborze przewoźnika.
Polecamy dokonywać zwrotów za pośrednictwem przewoźnika Inpost (działają w naszym rejonie bardzo sprawnie). Cennik firmy inpost znajduje się na stronie: inpost.pl/SzybkieNadania

 

 

 


Wymiana

Aby dokonać wymiany towaru na inny należy:

  • Odstąpić od umowy na warunkach opisanych powyżej.
  • Złożyć nowe zamówienie.

 

 


Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta. Kliknij, aby zapoznać się z całą Ustawą.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez
    Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  4. Jeżeli rzecz sprzedana jest niezgodna z umową to, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  5. Jeżeli rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, koszty wysyłki pokrywa Sprzedawca.
  6. Towar wraz z roszczeniem (WZÓR) należy odesłać na adres: SENSI, Prawocińska 9/5, 55-011 Siechnice
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania kupującego w terminie nieprzekraczającym 14 dni od jego otrzymania.